San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • masa pelepasan:2024-03-20 14:13:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:476
  • Penerangan pantas:

    San Diego,High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindaha

Kandungan artikel

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

San DiegoLif dengan/tanpa pemandu, jenis lif ini boleh mengubah sirkuitnya dan biasanya dijalankan oleh penumpang. Dalam kes aliran penumpang yang tinggi atau keperluan, ia diubah untuk dijalankan oleh pemandu.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum,San DiegoStage elevator, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

DangrigaPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.


San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Tiada kelajuan ketat untuk lif kelajuan, dan biasanya di China untuk mengklasifikasikan mereka seperti berikut.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang,San DiegoPlatform mengangkat menegak bebas halangan, dan lif penglihatan.

Standard eksekutifBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Sampling inspectionBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Apabila memesan lif rumah tangga untuk penyelamatan, pegawai penyelamatan profesional pembuat perlu menyimpan dan memeriksa lif secara peribadi selepas menandatangani kontrak penyelamatan. Selepas habis masa jaminan bebas, juga perlu menyimpan dan memperbaiki lif setiap tahun, yang tidak boleh diselamatkan dan bertanggungjawab untuk keselamatan diri sendiri dan keluarga. Pilih marka yang sah dan boleh dipercayai boleh memastikan penggantian komponen dan bahan penyelenggaran pada tahap kemudian adalah asal, menjadikannya lebih dipercayai dan lebih dipercayai.

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

San DiegoUrus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif,San DiegoPlatform angkat boleh capai, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


SanDiegoMaklumat produk lain
  • ZhejiangJembatan pengangkutan bekasBetapa kuatnya

    ZhejiangJembatan pengangkutan bekasBetapa kuatnya

  • ZhejiangPlatform mengangkat pelukisGunakan dalam bidang kejuruteraan

    ZhejiangPlatform mengangkat pelukisGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • ZhejiangLif duduk rumah.Penjelasan pemeriksaan industri

    ZhejiangLif duduk rumah.Penjelasan pemeriksaan industri

  • ZhongshanBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVASifat penggunaan

    ZhongshanBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVASifat penggunaan

  • El PalmarPlatform angkat hidraulikPenghapusan tekanan sisa

    El PalmarPlatform angkat hidraulikPenghapusan tekanan sisa

  • El PalmarJembatan naik bimbitJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai

    El PalmarJembatan naik bimbitJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai

  • HanshanJembatan pengangkutan gudangSoalan Lazim

    HanshanJembatan pengangkutan gudangSoalan Lazim

  • HanshanPlatform mengangkat secara keseluruhanArah pengembangan karbon rendah

    HanshanPlatform mengangkat secara keseluruhanArah pengembangan karbon rendah

  • segera:Peringatan: Maklumat San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian memberi anda San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian. San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di San DiegoPlatform angkat aliran aluminumPilih perkara yang perlu diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!